reklama

Otvorený list primátorovi JUDr. Petrovi Bročkovi, LL.M.

Som toho názoru, že otvorený list by sa nemal písať len vtedy, ak je kritický k niečomu / niekomu, ale aj vtedy, ak človek cíti, že by sa mal poďakovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vážený pán primátor JUDr. Peter Bročka, LL.M.
 

Nebudem predstierať, že sa nepoznáme a že si netykáme. Napriek tomu cítim potrebu sa Ti verejne poďakovať v tomto otvorenom liste, lebo som toho názoru, že otvorený list by sa nemal písať len vtedy, ak je kritický k niečomu / niekomu, ale aj vtedy, ak človek cíti, že by sa mal poďakovať.
Z dôvodu časového nedostatku som nemal možnosť obšírnejšie reagovať na Tvoju odpoveď adresovanú Mariánovi Mišúnovi. Ten Ťa v liste žiadal o poskytnutie priestorov, vhodných na výstavu s prednáškou na tému „Genocída Slovenského národa po roku 1989“. Preto tak robím teraz. Svojou odpoveďou si dokázal, že Tvoje chápanie demokracie je diametrálne odlišné od chápania štandardných politikov a mainstreamových médií. Teda Tvoje chápanie demokracie je také, aké by v demokratickej spoločnosti malo byť. Spravil si niečo, čo by malo byť samozrejmé a normálne, žiaľ na Slovensku to samozrejmé a normálne nie je. Dal si priestor na diskusiu ľuďom, ktorí LEN pre ich odlišné názory od štandardných politikov a mainstreamových médií , sú nálepkovaní ako fašisti, nacisti, extrémisti, rasisti, xenofóbi, homofóbi a konšpirátori. Ich názor je obvykle potláčaný, čo do demokratickej spoločnosti nepatrí. Len diskusiou o závažných témach sa spoločnosť môže rozvíjať.
Priznám sa, že som o Tebe ako primátorovi mal tiež určité pochybnosti, či neslúžiš len niekoho záujmom, najmä po tom, ako si poskytol priestory určitým osobám, ktoré tam propagovali ukrajinský fašizmus, aj keď v tej chvíli si to určite nemohol vedieť. Vtedy si mi prisľúbil, že budeš otvorený diskusii a dáš priestor širokému názorovému spektru. Som rád, že si slovo dodržal a vyvrátil všetky pochybnosti nielen mne, ale aj ďalším ľuďom s podobným svetonázorom a hodnotami. Aj keď som si vedomý, že určite si na sto percent nepresvedčil všetkých, ale verím, že Tvojimi ďalšími krokmi vyvrátiš ich pochybnosti.
Som rád, že práve „moja“ Trnava má primátora, pod ktorým mesto rozkvitá. Primátora, akého nám závidí celé Slovensko. Dovolím si tvrdiť, že všetci predchádzajúci primátori spolu neurobili toľko práce pre Trnavu, ako Ty za polovicu funkčného obdobia. A ak budeš stále dokazovať, že naozaj neslúžiš niekoho záujmom, ale len záujmom Trnavčanov a v širšom kontexte občanom Slovenska, budeš mať naďalej nielen moju podporu, ale ešte väčšiu podporu Trnavčanov. Ako by povedal klasik, som ateista, ale vďaka Bohu za takého primátora.
S pozdravom občiansky aktivista Radovan Hynek.

Radovan Hynek

Radovan Hynek

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aktivista,zaujímajúci sa o veci verejné. Poukazujem na korupciu, klientelizmus, snažím sa u ostatných občanov tiež vzbudiť záujem o to,čo sa deje v našej krajine, lebo bez záujmu občanov sa korupcií bude dariť stále lepšie a lepšie a to práve na najvyšších miestach. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu